DM2C Studio zapowiada rewolucję w grach Web3 za sprawą Seamoon Protocol
DM2C Studio ogłasza wprowadzenie Seamoon Protocol dla gier Web3
DM2C Studio, będące częścią renomowanego konglomeratu DMM Group z Japonii, podjęło strategiczną decyzję o wprowadzeniu innowacyjnego protokołu Seamoon. Mający na celu rewolucję w świecie gier i rozrywki Web3, Seamoon Protocol oparty jest na technologii blockchain i oferuje unikatową kolekcję atrakcji z katalogu własności intelektualnej DMM.com Group.
Galaxy Interactive – główny inwestor DM2C Studio
Jednym z kluczowych momentów dla DM2C Studio było pozyskanie wsparcia finansowego na początku grudnia 2023 r. głównie dzięki inwestycji nowojorskiej firmy venture capital – Galaxy Interactive. To właśnie ta współpraca umożliwiła dynamiczny rozwój studia oraz realizację ambitnych planów związanych z rozwojem Seamoon Protocol.
Partnerzy strategiczni i native token DM2P
DM2C Studio zyskało w swoim portfolio partnerów strategicznych takie firmy jak Shima Capital, Bitfinex, Marblex, Square Enix, Planetarium Labs, Mask Network oraz DeFimans. Wraz z wdrożeniem Seamoon Protocol planowane jest również wprowadzenie native tokena DM2P, który stanowić będzie główną walutę cyfrowej ekonomii protokołu. Token ten oparty jest na standardzie ERC-20, co umożliwi swobodne korzystanie z niego na większości głównych blockchainów na świecie.
Token DM2P będzie także pełnił rolę mechanizmu nagradzania społeczności Seamoon Protocol za aktywność oraz w grze.
Plany rozwoju i premiera nowych gier
DM2C Studio planuje wprowadzić na rynku nowe gry oparte na Seamoon Protocol, wykorzystując jednocześnie swoje wewnętrzne zasoby oraz możliwości nawiązywania współpracy z zewnętrznymi podmiotami. Pierwsza seria gier, planowana na nadchodzące miesiące, obejmie między innymi nową wersję popularnej gry DMM.com „Kanpani Girls RE: BLOOM”.
CEO DM2C Studio, Nagato Kasaki, podkreśla, że wprowadzenie Seamoon Protocol umożliwi globalnej publiczności nie tylko cieszenie się doskonałymi grami, ale także zdobywanie nagród i doświadczeń, które przewyższają obecne standardy na rynku gier cyfrowych.
DMM.com – lider w branży rozrywkowej
Grupa DMM Group, do której należy spółka DM2C Studio, generuje roczny przychód na poziomie około 2,5 miliarda dolarów. DMM.com posiada 25 spółek portfelowych i została założona w Tokio w 1999 roku. Dział Gry DMM przyczynia się do tego sukcesu, generując około 570 milionów dolarów rocznego przychodu, zarejestrowanych jest tam 34 miliony użytkowników, a pracuje tam 950 pracowników.
W ramach planów rozwojowych, DMM.com zamierza stworzyć wersje Web3 swoich popularnych gier, takich jak „Kanpani Girls Re:Bloom”, „Kamiyagura”, „CoinMusume”, „Duelyst 3.0”, „Bounty Hunters” i „Kyrie & Terra”.